Multi datorryggsäck med 2 remmar

Multi datorryggsäck med 2 remmar. Denna datorväska med två remmar är en mångsidig väska som är framtagen för att möta behoven i det dagliga arbetslivet och under resor. Ryggsäckens insida innefattar bl. A. Elastiska kompressionsremmar för att hålla alla dina prylar på plats. Den här väskan har allt - ett tsa-vänligt 15" datorfodral, justerbara bärremmar och ett sidohandtag för att enkelt kunna få tag i väskan och lyfta den samt rfid-skydd. 600 ripstop.


Priser
Antal 1 5 25 50
Pris/st 816,00 775,00 752,00 737,00
Hos oss vågar du handla online! Kontakta PR-Gruppen om du har frågor.
   Du får alltid ett korrektur innan beställningen blir bindande.
   Alltid personlig service med genomgång av din önskade beställning.
   Beställning med tryck - leveranstid ca 2-3 vecka
   Beställning utan tryck - leveranstid ca 2-5 dagar
   Expressleverans inom en vecka - kontakta PR-Gruppen

Beräkna pris med er märkning

Antal  (Minsta antal 1 st)
Produktfärg

Svart


Totalt pris
kr


Prisspecifikation
Fråga oss om produkten. Du får alltid kostnadsförslag och skiss inom en dag när du epostar din fråga. Om du behöver svar snabbt så ring oss direkt på 08-640 31 00.

st

   08-640 31 00
   info@pr-gruppen.se



Elleven

Det smarta valet för väskor för bärbara datorer, mobila enheter och mycket mer.


Visa samtliga produkter från Elleven
Artikelnummer 12042800
Material 600 ripstop.
Storlek 29,5 x 16,5 x 48 cm
Antal i kartong 12 St
Bruttovikt 12 Kg
Nettovikt 11,4 Kg
Ursprungsland Kina
Minsta antal vid order Produkten kan beställas i färre antal men en avgift kan då tillkomma
Prisinformation Alla priser är SEK exkl. moms.
Nuvarande 978
Det ska vara lätt att handla hos PR-Gruppen, följ dessa steg:
1. Välj önskad produkt och fyll i de storlekar du vill beställa.
2. Välj märkningsalternativ t ex tryck eller brodyr.
3. Kontrollera din kalkyl innan du lägger beställningen i kundvagnen.
4. Nu får du upp en ruta där du kan välja att gå till kassan om du är klar annars
kan du fortsätta handla (dina beställda produkter ligger kvar i kundvagnen).
5. När du valt att gå till kassan så ser du vad du beställt, nu kan du bifoga en fil
med din logotyp eller egen text.
6. Sen fyller du i dina kontaktuppgifter, de rutor med * är obligatoriska
7. I rutan Övriga uppgifter fyller du t ex i önskemål om placering av trycket e dyl
8. Kontrollera att allt är rätt ifyllt och klicka på skicka order.

Vad händer efter din beställning?
1. PR-Gruppen kontrollerar beställningen så att allt är korrekt
2. Du erhåller en orderbekräftelse via e-post samt att PR-Gruppen kontaktar er
via telefon eller e-post.
3. Efter godkänt korrektur så startar PR-Gruppen produktion, normal leveranstid
är ca 14 dagar.
4. Någon dag efter leveransen skickar vi ut fakturan. Normal betalningstid är 30 dagar.

Det går också bra att maila din beställning till PR-gruppen
du kan också ringa direkt till oss på 08-640 31 00