Dataväska Cab Milano

Dataväska Cab Milano

En modern och elegant dataväska som håller ordning på det du måste ha med dig i både affärslivet som i det privata. 100% äkta läder i en snygg vintage stil. Den här väskan utstrålar kvalité och blir en väska du kommer använda för en lång tid framöver. Det unika med väskan är att den har 3 olika fack för förvaring.
Väskan har smidiga handtag och en justerbar axelrem som du även kan ta av. Båda ytterfacken har blixtlås i snygg oxiderad färg, mittfacket stängs med 2 magnetknappar. Alla 3 facken rymmer en 15 tums dator, utöver detta så har ett av ytterfacken mobilhållare samt 2 pennhållare, på den andra ytterfickan finns en större ficka som stängs med blixtlås. Väskan finns i både svart och cognac

Känslan, doften och utseendet på det här högkvalitativa lädret är svårt att slå!


Pris 1798,00 kr

Hos oss vågar du handla online! Kontakta PR-Gruppen om du har frågor.
   Du får alltid ett korrektur innan beställningen blir bindande.
   Alltid personlig service med genomgång av din önskade beställning.
   Beställning med tryck - leveranstid ca 2-3 vecka
   Beställning utan tryck - leveranstid ca 2-5 dagar
   Expressleverans inom en vecka - kontakta PR-Gruppen

Beräkna pris med er märkning

Antal  (Minsta antal 1 st)
Produktfärg

Cognac


Totalt pris
kr


Prisspecifikation
Fråga oss om produkten. Du får alltid kostnadsförslag och skiss inom en dag när du epostar din fråga. Om du behöver svar snabbt så ring oss direkt på 08-640 31 00.

st

   08-640 31 00
   info@pr-gruppen.se



Carlobolaget

Carlobolaget har i snart 100 år jobbat med väskor och skinnprodukter. Deras resa började med hantverk och det var så dom lärde sig allt om kvalité. Din väska säger mycket om dig och vem du jobbar för. Att matcha rätt stil, storlek och funktion för en vanlig arbetsdag eller ett nytt äventyr, det är vardag på Carlobolaget.


Visa samtliga produkter från Carlobolaget
Artikelnummer 7292726
Storlek 40x29x10 cm
Prisinformation Alla priser är SEK exkl. moms.
Det ska vara lätt att handla hos PR-Gruppen, följ dessa steg:
1. Välj önskad produkt och fyll i de storlekar du vill beställa.
2. Välj märkningsalternativ t ex tryck eller brodyr.
3. Kontrollera din kalkyl innan du lägger beställningen i kundvagnen.
4. Nu får du upp en ruta där du kan välja att gå till kassan om du är klar annars
kan du fortsätta handla (dina beställda produkter ligger kvar i kundvagnen).
5. När du valt att gå till kassan så ser du vad du beställt, nu kan du bifoga en fil
med din logotyp eller egen text.
6. Sen fyller du i dina kontaktuppgifter, de rutor med * är obligatoriska
7. I rutan Övriga uppgifter fyller du t ex i önskemål om placering av trycket e dyl
8. Kontrollera att allt är rätt ifyllt och klicka på skicka order.

Vad händer efter din beställning?
1. PR-Gruppen kontrollerar beställningen så att allt är korrekt
2. Du erhåller en orderbekräftelse via e-post samt att PR-Gruppen kontaktar er
via telefon eller e-post.
3. Efter godkänt korrektur så startar PR-Gruppen produktion, normal leveranstid
är ca 14 dagar.
4. Någon dag efter leveransen skickar vi ut fakturan. Normal betalningstid är 30 dagar.

Det går också bra att maila din beställning till PR-gruppen
du kan också ringa direkt till oss på 08-640 31 00