Subterra PowerShuttle tillbehörsväska mini

Subterra PowerShuttle tillbehörsväska mini

Tillbehörsväska med organisatoriska fickor och öglor idealiska för kablar, öronsnäckor, adaptrar, eller andra små objekt. Passar enkelt in i en handväska eller ryggsäck eller för att hålla små tillhörigheter organiserade i flygstolens ficka.


Priser
Antal 1 25 50 100
Pris/st 210,00 200,00 194,00 190,00
Hos oss vågar du handla online! Kontakta PR-Gruppen om du har frågor.
   Du får alltid ett korrektur innan beställningen blir bindande.
   Alltid personlig service med genomgång av din önskade beställning.
   Beställning med tryck - leveranstid ca 2-3 vecka
   Beställning utan tryck - leveranstid ca 2-5 dagar
   Expressleverans inom en vecka - kontakta PR-Gruppen

Beräkna pris med er märkning

Antal  (Minsta antal 1 st)
Märkning
Produktfärg

Svart


Totalt pris
kr


Prisspecifikation
Fråga oss om produkten. Du får alltid kostnadsförslag och skiss inom en dag när du epostar din fråga. Om du behöver svar snabbt så ring oss direkt på 08-640 31 00.

st

   08-640 31 00
   info@pr-gruppen.se



Thule®

Thule grundades 1942 i Sverige Sedan dess haft har målet för verksamheten varit att producera produkter vilka underlättar transport av olika utrustningar. Utöver välkända produkter som takboxar och cykelhållare, finns det idag barnvagnar , ett stort sortiment dataväskor, ryggsäckar samt resväskor. Sortimentet av väskor presenteras här.


Visa samtliga produkter från Thule®
Artikelnummer 12057190
Ursprungsland KINA
Material Nylon
Storlek 10 x 20 x 3 cmcm
Antal i kartong 4st
Bruttovikt 1kg
Nettovikt 0,95kg
Minsta antal vid order Produkten kan beställas i färre antal men en avgift kan då tillkomma
Prisinformation Alla priser är SEK exkl. moms. Tryckkostnad förutsätter ett tryckfärdigt original.
Nuvarande 283
Det ska vara lätt att handla hos PR-Gruppen, följ dessa steg:
1. Välj önskad produkt och fyll i de storlekar du vill beställa.
2. Välj märkningsalternativ t ex tryck eller brodyr.
3. Kontrollera din kalkyl innan du lägger beställningen i kundvagnen.
4. Nu får du upp en ruta där du kan välja att gå till kassan om du är klar annars
kan du fortsätta handla (dina beställda produkter ligger kvar i kundvagnen).
5. När du valt att gå till kassan så ser du vad du beställt, nu kan du bifoga en fil
med din logotyp eller egen text.
6. Sen fyller du i dina kontaktuppgifter, de rutor med * är obligatoriska
7. I rutan Övriga uppgifter fyller du t ex i önskemål om placering av trycket e dyl
8. Kontrollera att allt är rätt ifyllt och klicka på skicka order.

Vad händer efter din beställning?
1. PR-Gruppen kontrollerar beställningen så att allt är korrekt
2. Du erhåller en orderbekräftelse via e-post samt att PR-Gruppen kontaktar er
via telefon eller e-post.
3. Efter godkänt korrektur så startar PR-Gruppen produktion, normal leveranstid
är ca 14 dagar.
4. Någon dag efter leveransen skickar vi ut fakturan. Normal betalningstid är 30 dagar.

Det går också bra att maila din beställning till PR-gruppen
du kan också ringa direkt till oss på 08-640 31 00